Priekules vidusskola piedalās Erasmus+ programmas pamatdarbības NR.1 (KA1) skolu sektora projekta īstenošanā
Priekules vidusskola piedalās Erasmus+ programmas pamatdarbības NR.1 (KA1) skolu sektora projekta īstenošanā
līguma Nr. 2015-1-LV01-KA101-013146
Projekta ilgums: 12 mēneši
Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība.
Projekta mērķis: Papildināt divu Priekules vidusskolas skolotāju pasniegto mācību priekšmetu (bioloģija un angļu valoda) metodiku ar jaunām skolēnu izglītības ilgtspējai nepieciešamu prasmju apguvei atbilstošām metodēm Erasmus+ ietvaros piedāvātajos kursos, lai pilnveidotu Priekules vidusskolā apgūtās vispārējās patizglītības un vidējās izglītības kvalitāti, papildinot to ar izglītības ilgtspējas elementu.
Projektā piedalās Priekules vidusskolas skolotājas Zaiga Strelēviča un Airita Ešenvalde, kuras papildinās savu mācību priekšmetu pasniegšanas metodiku Erasmus+ organizētajos kursos.
Angļu valodas skolotāja Maltas skolotāju izglītības organizācijas „ETI” piedāvātajā kursā „Methodology Revisited, Revitalised and Re-Energised” apgūs metodes, kas palīdzēs sasaistīt skolēnu specifiskās zināšanas angļu valodā ar vispārīgām prasmēm mācīties darbībā un sasniegt personīgi nozīmīgus mērķus, izmantojot IKT.
Bioloģijas skolotāja Lielbritānijas vides izglītības organizācijas „Field Studies Council” (FSC) piedāvātajā kursā „The Outdoor Learning Series” apgūs jaunas un inovatīvas mācīšanās pieejas, kas ļaus noturēt skolēnu interesi līdz izvirzīto mācību mērķu sasniegšanai.
Sasniedzamais rezultāts: Bioloģijas skolotāja Airita Ešenvalde apgūs ārpusklases darba metodes bioloģijas mācīšanā, vietējas nozīmes eksperimentu sasaites ar pašam skolēnam un plašākai sabiedrībai nozīmīgiem cilvēka un vides attiecību problēmjautājumiem, efektīva komandas darba metodes zinātnisku pētījumu ietvaros, skolēnu zināšanu un prasmju izvērtējuma un monitoringa metodes.
Angļu valodas skolotāja Zaiga Strelēviča apgūs labāku izpratni par valodu mācīšanu un mācīšanos un paplašinās zināšanas, izmantojot dažādas praktiskas metodes, iemaņas, kā iepazīstināt skolēnus ar jaunajām jomām un papildu metodiku, izmantojot eksperimentālās metodes, refleksijas par savām mācīšanas metodēm, pedagoģisko prasmju attīstību, izpratni par IKT izmantošanu klasē, kā tālāk attīstīt savas valodas prasmes